Thursday 14 April 2011

Joi nici macar nu e vineri

Vineri e o zi de zi pentru ca incepe weekendul. Joi nici macar asta nu e. Atunci de ce imi vine sa injur si sa sparg ceva joi?

Tocmai joi sa ma lase asa deodata tot cheful. Incep sa ma gandesc, ca acusi vine Pastele, daca macar pentru o saptamana, putem matura asa frumos, toate chestiile gen planuri, dorinte si preferinte si pune la cos...apoi, trosc, capacul.Post la figurat. Dao - sa nu iti doresti nimic. Ehe, de cand am incercat eu sa aplic asta, dar mereu ma trezeam ca pandesc cu coada ochiului "Are efect? Acu primesc bonusul- sa se intample ceva fain?"

Blocaj, sau plictiseala de a mai fi om mare. Si nu, daca fac curat nu vreau sa aglomerez locul gol cu sfaturi si minciunelele altora, care nu au facut curat in viata lor. Ba mai zic ca o duc si bine, cu toate tinichelele stralucitoare ca decor...Serenity now. Daca nu ma bucur repede de ceva, dau in rautate...malitiozitate.

Joi, desigur, ca vineri pe la pranz e posibil sa iasa soarele. Si cat de greu e sa stai atunci bosumflat pe viata? Plus Fringe. Intotdeauna imi schimba starea.

Am uitat de postare, vreo jumatate de ora m-am uitat pe net. Efectele netului...mai mult te uiti la ce scriu altii decat sa scrii tu. Ca sa nu mai zic de facut ceva.Hmm.

Ok, e joi, e frig si ploaie. Numai bun ori sa razi ca hiena si sa vezi "Bored to death" etc, ori sa te lamentezi. Ca e plictiseala, ca ploua. Ca e joi, nici macar vineri.

Cascat.

No comments:

Post a Comment